Wyszukuj: frazy którekolwiek ze słów
Występuje: w tytule w treści w tytule lub treści

Artykuły (9)

  • 'Dzieci kopią dorosłych'. Kampania społeczna śląskich funkcjonariuszy

    'Dzieci kopią dorosłych'. Kampania społeczna śląskich funkcjonariuszy

    Wojewódzka kampania społeczna "dzieci kopią dorosłych", która ruszyła na Śląsku, wzbudziła szereg skrajnych emocji. Oczywiście, mimo niefortunnej zbieżności, nie chodzi tutaj o kopanie swoich rodziców. Policja miała na myśli coś innego, ale organizatorzy nie dobrali najlepiej słów. Niejednokrotnie słyszeliśmy o kampaniach…
  • Aktorzy filmów dla dorosłych w kampanii społecznej

    Aktorzy filmów dla dorosłych w kampanii społecznej

    Rządowe kampanie społeczne zazwyczaj charakteryzują się drętwym scenariuszem, umoralniającą puentą i ulubioną aktorką partii rządzącej w roli głównej. Nie wszystkie kraje (na szczęście) działają według tego samego schematu, czego najlepszym dowodem jest kampania „Keep It Real Online”. W zasadzie każdy, kto dorastał w…
  • Niezwykłe przejście dla pieszych

    Niezwykłe przejście dla pieszych

    Bezpieczeństwo pieszych to paląca kwestia nie tylko w Polsce. Kanadyjskie Państwowe Towarzystwo Ubezpieczeniowe postanowiło zainwestować w prewencję i zainstalowało niezwykłe przejście dla pieszych. Wyjątkowa zebra została zainstalowana w Montrealu w ramach akcji „Bezpieczeństwo pieszych 2019”. Przy takim rozwiązaniu „leżący…
  • Wszystkie zegarki Jamesa Bonda, czyli nowoczesna reklama od kuchni

    Wszystkie zegarki Jamesa Bonda, czyli nowoczesna reklama od kuchni

    Jakiego zegarka używa James Bond? W pierwszych filmach z agentem 007 jest to Rolex, później Seiko i TAG, w ostatnich produkcjach natomiast Omega Seamaster. Ten prosty przykład pokazuje, że w dzisiejszych czasach reklama dotyka właściwie wszystkich dziedzin życia. Warto zatem prześledzić trendy, jakim podlega. Według badań…
  • Wielki sukces akcji ZARYCZ DLA ŻYCIA

    Wielki sukces akcji ZARYCZ DLA ŻYCIA

    Ponad 35 tysięcy ryków zebrała akcja społeczna “Zarycz dla Życia” promująca bezpieczne i odpowiedzialne prowadzenie samochodu, wspierana przez zespól Formuły 1 Williams Martini Racing. Zadaniem Polski było zebranie 30 tysięcy ryków w ciągu 100 dni. Dzięki zaangażowaniu akcji Krzysztofa Hołowczyca i wsparciu znanych osób m.in.…
  • Natalia Siwiec walczy o płodność

    Natalia Siwiec walczy o płodność

    Jeśli Natalia Siwiec zachęca do zainteresowania się swoją męskością, to każdy z nas powinien natychmiast zajrzeć w okolice własnego krocza! Jak wynika z raportu „Płodny Polak”, aż 93% mężczyzn nigdy nie wykonało badania nasienia, jednocześnie codziennie wykonując czynności szkodzące jego jakości. W celu promocji…
  • Policja chce wiedzieć, co o niej myślimy. Wyda na ankiety 207 tys. zł

    Policja chce wiedzieć, co o niej myślimy. Wyda na ankiety 207 tys. zł

    Policja od dłuższego czasu zmaga się z kryzysem wizerunkowym. Jest on związany m.in. z serią brutalnych interwencji podczas Strajków Kobiet i znaczącym nadużywaniem władzy, szczególnie gdy sytuacja jest powiązana z polityką. Funkcjonariusze chcą sprawdzić, co dokładnie myślą o nich Polacy i jak poprawić się w oczach…
  • Striptizerka na drodze

    Striptizerka na drodze

    Striptizerka na drodze (a nawet pod czyimś oknem) to musi być całkiem niezły widok. Takie igraszki niekoniecznie jednak muszą się dobrze skończyć. Dla striptizerki rzecz jasna Kampania społeczna powinna przykuwać wzrok! Ta przykuwa bardzo skutecznie! W końcu, czy może być coś bardziej interesującego, niż zgrabna i do tego skromnie…
  • Zbadaj się! Przede wszystkim profilaktyka! Wąsy w listopadzie to coś więcej niż sezonowa moda

    Zbadaj się! Przede wszystkim profilaktyka! Wąsy w listopadzie to coś więcej niż sezonowa moda

    Rak prostaty zajmuje niechlubne, trzecie miejsce na liście najbardziej śmiertelnych nowotworów u mężczyzn w Polsce. O profilaktyce tej choroby przypomina międzynarodowa akcja „Movember”, czyli „wąsopad”. Mężczyźni zapuszczają wąsy, zwracając w ten sposób uwagę innych panów na konieczność wizyty u urologa. Rak prostaty…